Vi som försökt ett tag utan plus
BaPumba: Jag har ju haft jätteont i tuttarna och känt mig väldigt annorlunda de senaste två veckorna, jämfört med alla tidigare månader. Men för några dagar sedan så började symptomen att avta. Nu känner jag knappt nånting alls i tuttarna, men jag är ändå lite svullen i tjejmagen, är trött som tusan och är mycket varmare än jag brukar vara. Så det finns hopp. Egentligen är det dumt att testa redan i morgon eftersom det är såpass för tidigt, men jag kan helt enkelt inte låta bli. Hur mår du?
Jag har lyckats hålla mig relativt sansad sedan ÄL och jag har inte låtit tankarna kretsa alltför mycket kring detta. Jag har liksom inte hoppats alldeles för mycket eftersom jag inte ens trodde jag skulle få ÄL. Men idag har jag verkligen varit riktigt känslosam och jag önskar verkligen ett plus nu. Det är så många runt mig som är gravida och som får plus på löpande band och jag längtar så. Jag tror jag kommer blir riktigt ledsen om det inte blir nåt. Nu är det 12:e försöket och skiter det sig nu så vet jag nog inte riktigt vad jag gör. Det skulle kännas hopplöst tror jag. Usch...
Men jag håller mina tummar och gör ett test i morgon bitti så får vi se. Vi längtar ju allihop här, så ni förstår ju vad jag menar. :) Just idag är min längtan och mitt önsketänkande extra starkt.
Kram på er!