Vi som försökt ett tag utan plus
Schniiigel, GRATTIS!!! Vilken supersöndag detta blev nu då! Jag är så himla glad för din skull! Heja bebisen, stanna kvar nu!
Schniiigel, GRATTIS!!! Vilken supersöndag detta blev nu då! Jag är så himla glad för din skull! Heja bebisen, stanna kvar nu!
Här är det ÄL+7 idag. Symptomen fortsätter bli starkare. Nu har mina bröst blivit ådriga, större och tyngre. Bröstvårtorna och vårtgårdarna är fortfarande stora. Det molar, sticker och drar i den svullna tjejmagen. Huvudvärk och yrsel då och då. Och nu börjar illamåendet bli svårt att hantera. Jag får knappt i mig frukost eller kvällsmat, måste sitta vid toan och äta för det vattnas i munnen. Jag blir verkligen sjukt förvånad om jag inte är gravid nu alltså. Jag har så svårt att tänka mig att det ska vara något annat, för inbillning är det inte. Ska nog tillåta mig att testa på onsdag.
Hur mår ni andra som närmar er BIM? Ja, och ni andra också förstås! Jag börjar oroa mig för flerbörd eftersom symptomen är så tidiga och SÅ starka. Tänk om alla tre ägg befruktades! Eller tänk om inget gjorde det och jag bara är hormonstinn av medicinen.
Förresten tjejer... röstar ni för Billigatester eller Testlagret?