72dagar skrev 2012-10-06 20:25:38 följande:
Nellin, på vilket sätt mådde du dåligt av pergo?
Jag känner mig lite i det läget nu. Har tappat allt ork vad gäller verkstaden. Fokuserar på annat. Dock ligger det ändå på nått sätt i bakhuvudet som en stor tung grå sorg.
Jag mår illa de två första timmarna efter att jag tagit tabletten. Jag är väldigt trött hela tiden och JÄTTEARG. Verkligen arg, hela tiden. Minsta lilla så blir jag tokig och sen bara gråter jag. Upp och ner, hela tiden. Deppig liksom, och arg arg arg. Det är verkligen inte likt mig och det är jättejobbigt. Jag tycker synd om min fästman som får ta emot all skit.
Ja, som du skriver, det ligger ändå där. Någonstans. Kanske är vi bara i en fas som säkert inte är så onormal när man kämpat länge. Man kan ju inte orka hur lång tid som helst utan att få en "dipp". Kämpa på vännen!
Pillar skrev 2012-10-06 20:26:02 följande:
Tro som ni vill ..
Så är det verkligen inte !
Ville bara berätta finns inga andra dela Mina tankar med på det sättet !!! Inte meningen att göra er sura eller ledsna alls !! "/
Jag har ingen aning om hur länge du har försökt, så jag tänker inte anklaga dig för någonting alls. Det är superhärligt att du är med barn och jag vill naturligtvis gratulera. Däremot vill jag påpeka att det här är en tråd där alla har försökt och kämpat VÄLDIGT länge. Det är ett mycket känsligt ämne för oss här inne, och du har inte skrivit här med oss tidigare. Vi känner inte till din historia. Att skriva ett inlägg som du gjorde, i trådar där du inte känner till medlemmarna, är oerhört respektlöst och ansvarslöst. Det vore klokt att tänka sig lite för och ta reda på vad för slags tråd man slänger ur sig saker i.
Jag önskar dig lycka till i din graviditet.