Vi som försökt ett tag utan plus
Och med detta vill jag säga, ge inte upp tjejer!!! Det hade jag gjort, trodde inte jag kudne bli gravid längre men det blev 11:e gången gillt och jag är så lyyyyyycccklig!!!!
Kom på nu att jag har ju faktiskt ett donnatest hemma för att kolla äl via saliven. Använde det rätt mycket när jag köpte det i höstas men tröttnade då jag blev frustrerad för att jag aldrig fick något utslag på det. Kan ju faktiskt bero på att äl inte kommit igång så det kan ju vara värt och börja med det igen och se om det visar något nu. Är ju väldigt smidigt och enkelt att testa på lite saliv istället för att springa på toa och testa flera gånger per dag. Blir och dra igång och testa med den nu och se vad den visar så får det bli äl-stickor nästa cykel istället om det behövs.
Fick precis höra att två stycken på jobbet är gravida i typ vecka 5-7. Svider lite i hjärtat då man så gärna vill att det ska vara en själv. Klart man blir glad för dem då de båda haft missfall och den ena försökt i många år.
Godmorgon tjejer!
Här har jag börjat blöda igen Får väl avvakta framåt dagen och se vad det blir av det hela. Kanske kanske att det kan bli något som liknar en "vanlig" mens denna gång istället för mesiga blödningen jag fick för 1,5 vecka sedan och någon månad innan dess. Håller tummarna för det men tror inte riktigt på att det blir så denna gång heller. Hade ingen aning att det var på ingång denna gång då jag inte känt någon mensvärk alls innan. Kan inte göra så mycket annat än att avvakta och se vad som händer tyvärr.
Hoppas ni andra får en bra dag!
Hoppas: Ser också något där så grattis säger jag!