• 72dagar

Vi som försökt ett tag utan plus

Vårväntan, GRATTIS! Underbart!

Mamma0702, tusan också!!

Dag 5 med provera.

Snart dags att testa bdg, spännande!

Sjukt kul med så många plus helt plötsligt!

# Vide 20100825 #
  • 72dagar

Det här med att ha sex blir typ aldrig för oss. När man har haft sex varannan dag HUR LÄNGE SOM HELST så är lusten rätt slut tyvärr.

Tyckte äl-testen såg positiva ut.

Hoppas på cd1 imorgon. Då är det proveradag 9.
    Sen blir det vul 31a. Längtar!!

• 72dagar

Mina stickor visar positivt lite då å då. En period nyss fick jag pos både dag nio å typ 17. Å de ser alltid lite lätt positiva ut i olika grad. Känner inte heller av äl alls. Verkar dock inte ha äl över huvud taget...så kan nog vara lite klurigt ibland.

• 72dagar

2 döttrar, ja-a du, jag har hört om folk som har 48 dgr men ingen som har längre förutom jag. Vet ej om jag har äl å när den då är. Brukar ligga rätt exakt vid 72.

• 72dagar

Två döttrar, klart jag sökt hjälp. äter både provera och pergo. Trippelkur blir det nu eftersom dubbel inte gav äl

• 72dagar

2 döttrar, vet ej om det är pco. Ska börja femte rundan. Borde fått mens idag men inte dykt upp. Hoppas på imorgon bitti, brukar dra igång på morgonen. Cyklarna blir på 52 dgr istf 72. Dock ingen äl so far som sagt :(

Inge bra för nån just nu verkar det som. Hoppas på nästa månad!

• 72dagar

Jag tänkte köra äl tester från typ dag tio denna cykel för att verkligen kolla så kroppen inte tror den har äl men inte har det. Ska försöka lägga upp om nåt blir positivt. OM bara den jäkla mensen dyker upp nån gång!!!

• 72dagar

Två döttrar, hade ju varit trevligt men har inga symptom och verkar som om mensen är på g.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus