Hoppas 2012 skrev 2012-04-07 13:48:25 följande:
Klart man hoppas så länge mensen inte kommer, sen blir jag sån "jaja såhär känner jag ju varje månad" så man vet bara att mensen kommer, suck!
Haha du jag har blivit lika hemsk...det är ett evigt tjatande på oss "ni är ju gifta, kom igen nu det är väl dags", "men varför har ni inte barn"
Eh....ja varför har vi inte barn...idiotkommentarer!!
Kram
Va trött man blir på sådana kommentarer!! Ibland har jag lust att bara skrika att det är fan inte så lätt att försöka å försöka men inget händer
Istället svarar man nått svävande och undvikande......*Blä* Jobbigt när folk inte fattar att det gör ont av sådana frågor.....
SiriSue skrev 2012-04-07 18:48:15 följande:
Hej! Lyckades på 10:e försöket men fick tyvärr missfall v6... :,( ska på skrapning under nästa vecka, sedan kör vi väl igen. Hade köpt en fertilitetsmonitor månaden innan plusset, så det är väl bara att packa upp den efter nästa riktiga mens. Nu vet vi att vi kan bli gravida i alla fall, jag var på slutet helt övertygD om att vi akdrig skulle bli det...
Beklagar missfallet..
Hoppas ni snart är på banan igen!
Ja här hoppas jag på ett riktigt fint påskägg som ska möta sina miljoner simmare senare ikväll!! Fästmannen är trött efter 13 timmars jobb idag, men tror han är på G för en snabbis innan sovdags...har hintat lite sådär lagom mkt nu under kvällen att jag är sugen på mys
Vet faktiskt inte om han har koll på att det är äl-vecka nu..jag har inte pratat om det så mkt, för att minska pressen på honom..