Vi som försökt ett tag utan plus
Det sjuka är att jag är på dag 6 !! Är det ens möjligt ?!
Lycka till med bröllop imorgon! Till er som gått igenom mf och till er som genomgår samma sak som jag: Tänk vad starka vi är! Var stolta över det!
Maj 2/5: Nellin, försök 13, första barnet 1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet 7/5: Adnil76, försök 11, andra barnet 8/5: Rebster, försök 8, första barnet 10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet 12/5 mamma0702,försök 8,andra barnet 15/5: cindy03 (första försöket efter missfall) 3:e barnet 16/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet 18/5 JZ79, försök 11, första barnet 22/5 Stora My, försök 10, tredje barnet. Juni 11/6: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet Justerade lite bara! Ciccie86, menskänningar kan ju vara ett tecken på graviditet. Ge inte upp!
Nej men va sjutton...orkar någon fixa till mitt inlägg?
Men oj vilken kort cykel du fick! Hur lång brukar den vara?
En av mina vänner fick barn igår. Känns rätt lugnt känslomässigt men det kommer nog att vara jobbigt att träffa bebisen. Båda hennes barn bara råkade bli till, på första försöket. Vill också!
Då är det väldigt tidigt Ciccie86. Kan det vara en spotting?
Men Ciccie, då är din lutealfas på 14 dagar, det är ju helt normalt. Var det tiden mellan mens och äl som blev så mycket kortare då? Ursäkta förvirringen😜
Grattis Cindy! Helt klart ett plus😃
Många här som har äl i dagarna. Kör så det ryker! Själv fick jag spottings idag så imorgon tror jag mensen sätter igång. Har pratat med sambon och han är med på att vi kontaktar gyn.