Adnil76 skrev 2012-08-21 19:08:17 följande:
Nellin - visst fasen är det ett positivt test! Dedär stickorna brukar ju vara tokblanka annars. Är det åtminstone 4h gammalt urin eller? Om inte, håll dig och testa sent ikväll. Kram och välkommen över till gravidtråden! ;)
Jag törs inte riktigt ännu, men visst är jag hoppfull. Urinen är nog knappt fyra timmar gammal, men kanske däromkring. Jag vet faktiskt inte. Jag vet bara att det inte är morgonurin.
Jag ska fortsätta testa och om det blir starkare och om jag lyckas ta mig förbi BIM utan blödning så kommer jag nog över. :) Det här är inte riktigt klokt! Förresten, är det ovanligt att man känner mer på sidan i magen? Det känns nästan hela tiden som en ägglossning i vänster äggstock, snarare än en allmän molande i hela magen. Jag är ju skraj för allting nu, som du förstår. :)
mamma0702 skrev 2012-08-21 19:01:01 följande:
Ja men nu kan jag se den !!! Jo visst är det nåt där !! Wiii :)
Hoppas hoppas hoppas!
FridaF skrev 2012-08-21 18:59:54 följande:
om du nu plussar på bim -5 bör jag ju kunna testa i helgen... ööhh... om jag vågar.. jag och mina 4 ägg...
dock inställd på ett - ändå jag
Det är ju säkert olika för när man börjar utveckla såpass höga halter gravidhormon att det syns, men testa vettja! Testa varje dag om du så vill! :) Jag hoppas för din skull!