• Ciccie86

Vi som försökt ett tag utan plus

Tack snälla fina tjejer för era ord! Hon behöver tid att sörja och jag kommer stötta henne hela tiden!
    Får försöka ta hand om henne samtidigt som jag tänker på svägerskan som ligger inne. Räknar med att hon kommer få föda tidigare pga komplikationerna och den misslyckade operationen (hon är i vecka 35).. Hoppas bara att allt går bra!

• Ciccie86

Det var verkligen inte min mening att skrämma upp dig! Förlåt gumman! Tänkte mig inte för.. Kram

• Ciccie86

Hej tjejer!

JZ79: Aj, det där lät inge bra. Det är nog bäst att du kollar upp det tycker jag, så att det inte är något allvarligt.

Stegen: Hoppas att Postafen hjälper mot illamåendet. Det är inte kul att må illa hela tiden :(

Här är jag på mensdag 6 och jag blöder fortfarande massor.. Det brukar jag ej göra :( Och mår illa och har ont i magen helat tiden.. Suck..
    Fick just veta att ytterligare en gammal vän är gravid nu.. Tror det är tionde personen som jag känner som är gravid :/ Usch vad jag känner mig värdelös för tillfälllet :( Varför kan inte vi lyckas??          

• Ciccie86

Em me - Jag har också gått runt med ledvärk i många år. Läkarna har testat för reumatism och annat, men de hittade ingenting fel. Nu börjar de fundera på om jag kanske har fibromyalgi eller något.. Så vi får väl se..

Stegen - Jag har under en tid ätit Lergigan, men jag fick det för att slappna av och på så sätt kunna sova på nätterna. Det har hjälpt mig och inga direkta biverkningar heller.

• Ciccie86

Jag tror inte min ledvärk beror på min ämnesomsättning iaf.. Mitt TSH värde ligger på 1.05, det är väl rätt normalt?

• Ciccie86

Oj vad jag fått läsa ikapp :p
    Stegen - Gud så underbart att du fått se det lilla pyret!

• Ciccie86

Oj vad jag fått läsa ikapp :p
    Stegen - Gud så underbart att du fått se det lilla pyret!

• Ciccie86

Nellin - Vad är det jag läser :)) Jag håller tummarna! Som de andra säger, ett streck är ett streck och två spökstreck på olika tester borde inte vara möjligt!
    Tänk på att du fortfarande har 3 dagar till BIM och som du säger, sist du var gravid så visade det inte starkt plus förrän i vecka 6!!
    Jag håller alla tummar och tår för dig gumman! Jag tror att plusset kommer bli starkare snart och att du är gravid! :)

• Ciccie86

Här är jag inne på 8e mensdagen och det är inte normalt! Jag har inte haft mensvärk under hela perioden och jag blöder i perioder, inte lika mycket som vanligt och blodet är annorlunda :/ Börjar fundera på om det är något fel i min kropp, någon obalans! Kan det vara ett missfall? Fast jag har ju inte haft ont.. Jag mår ständigt illa, är inte hungrig och otroligt trött hela tiden..

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus