Maramina: För mig går det kanonbra att du skickar ut mejl med våra kontaktuppgifter, jag känner mig mycket tryggare om vi kan bestämma en uppsamlingsplats m.m
Härligt också att du kanske har kommit så långt som att vara ruvare vid vår träff. Spännande!
Håller mina tummar för er nu!
JZ: Fy sjutton för smärta
Jag ger dig alla krya på dig kramar jag kan
Härligt med vikten dock!
Jag sitter och är värsta godissugen just nu och försöker tänka på hur duktig du är som ett sätt för mig att peppa mig att inte öppna "godisskåpet"
Lillnosen & Pasell: Hoppas era små liv piggar på sig snart, det svider så i mattehjärtat när det är något galet med ens pälsklingar
Försöker: Så jobbigt med sådana läkare & sköterskor! Det känns ju som att de motarbetar er hela tiden vare sig det är omedvetet eller medvetet. Vissa läkare verkar inte förstå hur mycket psykisk energi det tar att försöka få barn och att det även inverkar på andra aspekter av livet
Spy galla på oss hur mycket du vill över dessa inkompetenta trögskallar
Det är det vi är här för bland annat! Kram
Själv har vi haft opponering på kandidatuppsatserna idag vilket gick bra, vi fick väldigt mycket bra feedback till vårt kommande arbetet med den så det är jag tacksam över.
Så tråkigt bara att ligga så mycket efter, de andra i klassen är ju färdiga med uppsatsen och kan ta ut sin legitimation i juni om de har allt annat färdigt.
Tur att vi fick till en opponering på vår trots allt, då är den biten överstökad och vi kan ta ut en examen i augusti istället för i november vilket vår programansvarige först tyckte att vi skulle "resta" tills. Det hade ju varit nästan en termin extra för bara uppsatsarbete istället blir det nu att vi drar över 2 månader. Så rätt nöjd tjej här ändå
Nu ska jag koka mig lite te och titta på 3:ans tonårsbossen. Ha en trevlig kväll tjejerna!