Vi som försökt ett tag utan plus
Men nu är ja sjukt nojjig då de hugger o små verker i magen då å då...
äntligen ett lyckat försök på gyn, inga cystor är kvar, mensen har just äntligen startat och snart start för dubbel pergotimekur!!
jiiha
Okej. Jag har inte lyckats hitta att köpa på internet, men jag vet att det finns två sådana apotek i Örebro. Dock ligger de utanför staden. Jag får köra på billigatester.se. De är ju också extra känsliga, väldigt billiga och kommer direkt till lådan.
Jag och sambon kommer att landa i Turkiet på min BIM-dag. Så antingen kommer vi att få fira semestern med ett plus, eller så måste jag bada och sola med världens mens i en hel vecka. Tror ni jag håller tummarna eller?
Hej på er brudar!
Idag är det lördag och jag sitter med en tredje öl i handen. Ska strax ut och träffa vänner och ha en rolig kväll. Hade nyss en väninna på besök som är i vecka 23 nu. Bebisen sparkar och krånglar som en tok där inne i magen och det är så himla häftigt att känna! Det är verkligen en upplevelse att få följa henne i graviditeten, se hur magen växer och känna hur sparkarna blir allt hårdare. Vi är väldigt nära vänner och umgås ofta, så det känns nästan som om det är jag som ska få barn, haha! Jag längtar så efter det lilla pyret!
Tänk då hur häftigt det kommer kännas när det är min mage den ligger i!
Åh, jag längtar så efter en graviditet. Jag avundas ibland er som fått uppleva en, och som fått uppleva en förlossning och att bli mamma. Eller jag ska väl snarare säga att jag gläds å era vägnar, för jag kan bara ana hur häftigt det är.
Men nu ska jag dränka mina sorger i alkohol, haha, och tänka på annat än bebisar för ett tag. Jag håller modet uppe och tror att DEN HÄR månaden är vår månad. :) Nu kämpar vi på, tjejer!
Kampen om ett liv fortsätter!
Jag skulle också ha hämtat ut tabletterna och ta med dom! :) Men vi håller såklart tummarna för att du inte behöver använda dem! :)
Jisses, nu har jag läst om massor av tjejer som blivit gravida när de ätit Bisolvon. Många av dem har försökt lääänge, och när det testat Bisolvon har det tagit sig mer eller mindre direkt. Det kan ju vara slumpen och behöver såklart inte ha nånting alls med medicinen att göra, men ni vet ju hur man är, man griper efter halmstrån.
Har ju aldrig testat Bisolvon förut, så jag är spänd nu. Sista försöket innan utredning drar igång, så jag hoppas ju verkligen på att det ska vara NU det sker. Det skulle vara en så trevlig överraskning på BIM första dagen i Turkiet också. Tänk vilken lycka! Och tänk vilken skit om mensen kommer istället. Jag ska ta med både tamponger och gravtest på planet.
Hur mår ni andra efter helgen? Var är ni i era cykler? Tänker ni lika oavbrutet på det här som jag gör? :)
Kram!
Ciccie, precis som RR och BDG. Man börjar på första mensdagen och slutar vid ägglossning. Både kvinnan och mannen ska äta. Hemma hos mig tar jag och sambon en tablett varje eftermiddag. Ska bli spännande att se om det funkar! Mycket hänger dock på om jag får någon ägglossning såklart. Åh vad jag hoppas!