Vi som försökt ett tag utan plus
JZ79 skrev 2012-05-28 08:43:49 följande:
Utredning startar 18 juni!!Vi har fått tid till kvinnokliniken då för vårt första besök och det känns spännande och skönt. Bra att det inte var så långa väntetider, även om vi måste åka till Strömstads sjukhus för detta besök...men det är inte så långt från Ua. Hade nog varit mkt längre väntetider om vi endast ville gå till närmaste sjukhus..
Ha en bra dag tjejer!!
Försöker skrev 2012-05-28 08:48:35 följande:
Hej på er! Jag hoppar gärna in i den här tråden istället för de "vanliga" månadstrådarna. Vi är på försök 5 nu vilket inte kan tyckas så mkt men jag har flera års resultatlösa försök bakom mig i tidigare förhållanden, så vet att det inte blir nåt i första taget. Sen jag och min nuvarande har börjat försöka har jag kartlagt min cykel noga, äl-testat osv. Mest för att ha nåt att komma med vid en utredning. För nu VILL jag ha barn! Även om jag inte förväntar mig nån grav så är jag nu tillbaka i den ständiga besvikelsen varje mån... Känner mig tröstlös och hoppfull omvartannat. I stunden mest tröstlös.
Hursom, följer gärna med er här i stället, där man kan stanna i en och samma tråd när man inte plussar. Har bim 30-31 maj men testade redan imorse. Neg förstås. Lägger in mig på bimlistan.