Vi som försökt ett tag utan plus
Adnil. Jag förstår dig verkligen. Själv har jag två väninnor i månad 3 resp 6 som inte planerat barn. Det bara "hände" själv kämpar man på lixom och har det lite trögt. 5:e gången gilt hoppas vi på ;)
Adnil. Jag förstår dig verkligen. Själv har jag två väninnor i månad 3 resp 6 som inte planerat barn. Det bara "hände" själv kämpar man på lixom och har det lite trögt. 5:e gången gilt hoppas vi på ;)
Hoppas. Du får alltid hoppa in i mina frågor. Vi är faddrar ju. Haha.
Ja du hade rätt. Jag undrade om man räknar ÄL dagen som dag 1 eller om man ska räkna ÄL dagen som dag 0 när man räknar mot Bim? Idag ex. Hade pos ÄL test fredag så jag räknar med att jag hade ÄL på lördag. Är jag då idag måndag på ÄL + 2 eller ÄL +1?
Cece. Här får du en värmande kram av mig.
Vårväntan. Jag förstår dig. Gör det det är bara nyttigt!
Hoppas. Skön energi. ;)
Hoppas. Jag tror oxå att du bara hade sen ÄL denna månad. Ta ett test nu på morgonen så ska du se att du får pos snart. ;) jag tog på morgonen sist och då såg det ut som ditt sen tog jag samma kväll och så var det tok positivt ;)
Håller tummarna för dig ;)
Räknar di ÄL dagen som dag 1? Idag torsdag är jag så på ÄL +5? El ÄL +6 hade ÄL lördag tänker jag eftersom jag fick pos på fredagen.
Rebster. Jag förstå. Det är jobbigt men samtidigt så slutade det ju i missfall så hellre att jag inte blir gravid än att få missfall flera ggr. Det är så mkt större sorg kan jag tänka mig.
Mamma0702; vilken dag hade du ÄL i helgen? Jag hade lö.
VÅrväntan. Uppdatering!
Hoppas; vi har samma ÄL test