• 72dagar

Vi som försökt ett tag utan plus

Försöker, det var jag som gjort bruttolöneavdrag. Man kolla med sin löneavdelning/chef/vd eller vem nu som är ansvarig. Om de säger ok (finns ingen direkt anledning för dem att säga nej) skriver de under ett papper som man fått från ferten å sen lämnar du papperet till ferten. Sedan dras beloppet på din oskattade lön. På hur många månader kommer du å jobbet överens om. Jag drog det på tre månader eftersom vi tog paket på tre beh för 57 tusen.

• 72dagar

Försöker, beloppet dras på din lön innan skatten dras. Säg att du tjänar 29 innan skatt och att ivfen kostar 29 tusen. Då drar jobbet av hela beloppet och du får ut 0 kr den månaden. Hade du betalat med skattade pengar hade du först betalat hela din skattade lön, säg 21 tusen å sen 8 tusen månaden efter.

• 72dagar

Försöker, vilken härlig lösning!

Så spännande med all pergoknapring härinne. Blir helt hoppfull för er!

Var hos dr idag fick bokat ägginsättning till 13e dec, lucia alltså. Galet spännande!!! Wihi

• 72dagar

Varit på kalas med 2 höggravida å 1 som fått för 8 månader sen. Var alltså bara vi där. Alla hade ett barn sen tidigare å allas barn var yngre än min son. Är helt slut. Var jättejobbigt mentalt. Känner sig så misslyckad. Jag var dock den enda med jobb så kunde trösta mig lite med det.

• 72dagar

Vad mycket som händer!

Solrosen, kul att det växt iaf. Trist med ojämn form men var ju inte enda!

Maramina, grymt med jobbchanserna!

Otålig, tjata på dem!

Tack för lyckönskningarna!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus