Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Oj vad fantasilös jag känner mig nu... Ni förstår ju alla vad jag heter å början på mitt efternamn...😉Bor i göteborgs trakten å har gått å haft lite värk i magen i dag... Lite likt mensvärk. Nu ska jag försöka sova- trots att jag e vrålhungrig- den e alltid lika jobbig... Godnatt på er
Attfångaenfjäril ni bor jätte fint!
Min hund heter Cindy där av mitt nick.
Vi bor i Jönköping
härligt med gård!
själv flyttar vi till vårt egna hus nu på lördag! vi bor däremot där redan från imorgon kväll =)
Åh vad jag hoppas för oss alla att det blir denna månaden!
Skillnaden för mig denna månaden är att jag inte känner så mycket mer än spänd i magen och lite värk. På något sätt har jag ett skräckblandat lugn....vill så mkt denna månaden och jag hoppas. Bim-6 ca
Kanske testar på söndag...
Testade Minus i morse med och haft lätt molande värk sen i morse samt att acnebomben har släppts, känner mig håglös och väntar bara på mensen .
Något är jag dock glad över det är min fästman. Vi hade en lång diskussion för någon vecka sedan där jag inledde med att berätta hur tråkigt jag tycker det är att det lixom är mitt "jobb" att se till att vi blir gravida. man letar info håller koll på äl och testar ihjäl sig, planerar för hälsan osv och han behöver inte göra mer än att ha lite skoj när jag säger att vi skall ha det typ...
Men han lyssnade och efter det har han varit helt fantastisk.
Jag tror inte att han egentligen tänkte så mycket på att han faktiskt oxå kan vara med och påverka och planera. Jag sa bland annat att du får ju passa på nu när du faktiskt kan bidra med något rent konkret sen under graviditeten kan han ju knappast påverka något.
Härligt att han tog till sig det du sa! Jag kan också känna så som du säger att det är vi tjejer som förbereder och testar och planerar inför graviditeten, men sen tycker jag faktisk lite synd om killarna som aldrig kommer få vara så "inne i" graviditeten när det väl kommer igång! Fast jag tror nog de flesta killar inte förstår bättre och tycker det är skönt att det hamnar på kvinnans lott ;D
Min sambo var väldigt förstående denna månaden på ett sätt som han inte varit innan för nu såg han verkligen hur ledsen jag blev när allt hopp bara rann iväg i samband med att mensen kom. Fast har redan släppt det där nu och väntar som vanligt på nästa äl :)
min man var väldigt involverad i vår graviditet när vi väntade sonen, han stod inte vid "sidan av" som era män verkar göra.
vi var 110% lika delaktiga i graviditeten båda två även om det var jag som bar sonen såklart.
det kanske beror på att jag hade inga krämpor eller så alls, jag har skolios och pga det har jag ont i ryggen rätt ofta men när jag var gravid så hade jag inte ont alls så inte ens det behövde jag lida av =).