Pastell skrev 2012-11-19 10:28:41 följande:
Jayt: Men blää för mens
Kram på dig
JZ79: Ja det hoppas jag med. Blöder du fortfarande? Var i cykeln befinner du dig?
kanske4a: Får hoppas man räknar så, så är det inte konstigt de inte visar nått
På tal om neg test, ge inte upp ännu! Ni har lyckats förr, och kan lyckas igen. Ibland tar det bara lite tid. Men jag tänker som du, även om vi inte har barn har jag varit gravid med samme man, och undrar varför det tog sig få, när vi använda kondom (som sprack) och inte nu!
Känns som mensen ska komma hela tiden här, men är ju bara på dag 23 och den borde hålla sig borta ett antal dagar. Kan ju inte börja ha jättekorta cykler helt plötsligt från att ha haft långa förr.
Precis, det är ju samma man här också. Jag har ju varit gravid 6! gånger, tre barn, två utomkveds och ett missfall. Men det märks ju att det är mycket svårare efter trean än vad det var förut. Ettan på första försöket, sen ett X på andra, tvåan på andra efter det och trean på tredje försöket. Sen när vi började fundera på en fyra så försökte vi inte men vi skyddade oss inte heller, i ca 2 år sen fick jag mitt andra X och äggldaren togs bort. Sen efter det har vi ju verkligen försökt, MA efter 11:a försök och nu är det är försök 6 efter det.