Vi som försökt ett tag utan plus
Hej igen fina tjejer. Ville bara informera om att jag ännu en gång fått missfall. Denna gång MA i v10. Är djupt sorgsen och totalt knäckt. Orkar inte mer. Varför jag skriver är att jag bara för att jag vill lägga ut en liten varning för hälsokostpreparaten jag använt nu båda gångerna jag blivit gravid efter att ha försökt i 8månader innan och hängt här med er ett tag. Jag använde Rosenrot och Apiforce. Båda två är hälsokost läkemedel som sägs ska påverka fertiliteten positivt. Nog blev jag allt gravid båda gångerna men sen fick jag även missfall båda gångerna också. Jag trodde första gången att det bara var en slump men nu tror jag verkligen inte det längre. Så jag vill bara lägga ut en varningens ord men sen är det upp till er. Jag vet flera nu som fått missfall efter att ha använt dessa djävulstyg till tabletter för att bli gravida. Många har också blivit det men sedan fått hemska missfall och MA som biverkan. Jag har båda ggr använt fram till ÄL och inte längre! Enl instruktion. Sista gången så använde jag bara Rosenrot men bara de sista 5 dagarna innan ÄL. Jag menar på att vi vet inte vad det gör med kroppen. Det finns inga vetenskaPliga undersökningar som visar vad det verkligen gör med ägget och inte heller halveringstiden i kroppen. Hur länge det stannar i kroppen innan det går ur. Den kan lika gärna gå ur kroppen flera dagar efter integrt och på så sätt påverka det befruktade ägget fast vi inte vet om det. Mina tankar går kring vad Kanske4 sa tidigare, att det kanske påverkar även så att kroppen släpper omogna ägg? Eller defekta ägg? Och på så sätt så skadas det och fostret lever bara en viss tid pga det. Jag fick Ma i v10. Jag sörjer djupt! Tänkte sluta efter första missfallet men tänkte att det ändå kanske bara var slumpen men nu har det hänt igen och denna gång tror jag inte det är slumpen. Vad ni än gör tjejer så tänk på att det kanske finns en anledning till att det inte används inom vetenskapen. Vi vet för lite om dessa ämnen och dess effekter på kroppen och ägget. Jag tror det bog hade blivit ett godkänt fertilitets hjälpmedel om det nu var så revolutionerande och effektivt för barnlöshet och fertilitetsproblem. Tänk på vad vi gör med våra kroppar och vad vi utsätter oskyldiga foster för. Kanske är det rent utsagt vi som själva stjälper våra chanser till friska och välutvecklade foster. Jag tänker på det ofta. Kanske var det mitt eget fel och kanske har jag själv orakat dessa missfall genom att använda Rosenrot och apiforce??? Det lär vi inte kunna lösa idag. Men en vacker dag kommer någon att forska kring det och dÅ kanske vi får svar.