Vi som försökt ett tag utan plus
Jag är Bim+2 och har testat negativt. Man blir ju smått galen på det här...Jag har jätteont i brösten och känner mig jätte trött. Men inget plus som sagt...min kropp spelar mig verkligen ett spratt:(
Jag är Bim+2 och har testat negativt. Man blir ju smått galen på det här...Jag har jätteont i brösten och känner mig jätte trött. Men inget plus som sagt...min kropp spelar mig verkligen ett spratt:(
Mm.. Nu känner jag mig ledsen. Varför blir det inte nånting? Snart känns det som det är dags att söka efter en utredning...
Sedan juli:( Tack så mycket JZ79, vi verkar alla här gå i samma skor. Skulle önska att någon fick sitt plus så man vet att det finns hopp:) Hur länge har ni försökt? Kramar
Jag känner precis som du! Varför började vi inte försöka innan och varför tar det så lång tid? Jag slår en signal till Gyn nästa vecka eller månad så jag iaf kan prata med ngn kunnig som kan berätta vägen att ta mig vidare. Min kollega väntar in behandling och har genomgått en Lång utredning så jag får fråga henne om det kommer att behövas. Jag hoppas för dig och att det är din tur nu:) Kram och Godnatt
Här har mensen inte kommit än.. bim+5... mycket märkligt. Den kommer nog imorgon eller övermorgon. Brösten ömmar mycket..blä på allt.
Jo man blir ju smått trött på alla kommentarer .. så där fick dom;) Det känns ju trist när man "tvingas" ge svar som man inte vill ge. Jag längtar efter att kunna meddela mina nära och kära "vi väntar en tillökning i familjen" Men allt innan dess som frågas angående barn och dylikt känns såååå jobbigt. Det gör det hela inte mindre enkelt att tänka bort.
Vi var ju i Mexico i februari och när vi kom hem därifrån sa de flesta "gravid eller förlovad?". KuL "varken eller svarade jag.. men Mexico var grymt"..
Men jag lovar att någonstans i brösten så kändes det väldigt väldigt tomt.