Vi som försökt ett tag utan plus
attfånga.... Fy fan för mens! :(
KRAM
attfånga.... Fy fan för mens! :(
KRAM
Svea10, Grattis:)
å så kom mensen....
Grattis alicia03!!!!
Grattis Småland!!
Söndermarken, wohoo å hurra för dig som gått ner!! Skön känsla och det peppar och motiverar till att gå ner lite till =)
Här är det lite sådär för tillfället..håller mig mest i bakgrunden. Äter medicin mot inflammation och den minskar fertiliteten, känner mig låg men läkaren insisterade att jag denna gång verkligen måste äta min medicin, vara sjukskriven 50% och bli frisk innan vi ens tänker tanken på barn. Känns otroligt tufft, vill inte pausa eller äta några jäkla mediciner, men med min reumatiska sjukdom blir det inte alltid som man tänkt sig..Äter min medicin iaf, men vi skyddar oss inte, även om dr inte rekommenderar att vi blir gravida pga att jag mår så dåligt i kroppen...jag resonerar som så att har jag inte blivit gravid hitills på alla försök, så lär jag knappast bli det när jag mår skitdåligt och tvingas äta medicin som minskar fertilitet... OM jag ändå skulle bli gravid så var inte medicinen farlig, bara att sluta med den vid plus, men vi är inte direkt aktiva så chansen på bebis denna gång är inte så stor ..men vet att vi hade sex runt äl eftersom jag känner av den så väl. Vi tar en dag i taget just nu å hoppas att mina inflammationer ger sig snart..
Kram på er tjejer och kämpa på!!