• kanske 4a

Vi som försökt ett tag utan plus

Nellin skrev 2012-10-21 14:11:10 följande:
    Haha okej. Som med allt annat som har med graviditet att göra: det finns inget absolut rätt för alla. Trist, för man vill ju gärna få vara lite säker. :) När ska du testa härnäst? 
    Troligen i morgon men sen ger jag upp för den här gången. Men min mamma kommer om en timme och ska stanna en vecka, så jag får svårt att lägga ut bilder, bara om hon går ut en stund :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Nellin skrev 2012-10-21 14:21:48 följande:
    Hehe okej. :) Jag ska tänka extra mycket på dig i morgon bitti!
    Kram! 

tack!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Jayt skrev 2012-10-22 19:05:28 följande:
    Hej flickor. Har inte läst allt som skrivits men tänkte bara säga att här har nog mensen dragit igång :(

Blä vad trist, samma kommer hända här, neg idag med och BIM i morgon
  • kanske 4a

Mensen kom idag, hur länge ska man orka ...

• kanske 4a
    Pastell skrev 2012-10-24 22:30:35 följande:
    Bllä Kram!

Tack känns riktigt tugnt just nu.
  • kanske 4a
    JZ79 skrev 2012-10-24 23:00:10 följande:
    Kram vännen Hjärta

Tack!
  • kanske 4a
    Lillnosen skrev 2012-10-26 12:25:10 följande:
    Å där kom mensen :( Skulle ju ha BIM imorrn, trodde jag, men nyss hade det kommit en del mörkrött blod i trosskyddet. Rätt så mycket, men inte så jag behöver en binda eller tampong. Typiskt. Jag hoppades ju såååå! Kroppen verkligen grundlurade mig nu! Med denna molvärk som jag annars inte brukar ha alls... Usch va besviken jag blev nu :( Vill bara gå hem och tycka synd om mig själv men halva jobbdagen är ju kvar :( Får deppa ihop ikväll och sen försöka lägga ALL fokus på huset och bara tänka på det. Lättare sagt än gjort om min kropp ska hålla på och lura mig framöver :( FAN OXÅ!!!!

usch vad tråkigt, vet hur det känns, är riktigt låg just nu...
  • kanske 4a
    Selina02 skrev 2012-10-26 18:34:51 följande:
    Hej på er här inne! Jag var sååå deppad för ca en vecka sedan, skrev här inne hos er, har försökt i 1,5 år att bli gravid men lyckades inte, varje dag kändes jättelångt och ju fler dagar det gick blev det svårare. Vi hade planerat barn ca 2,5 år sedan, men jag slutade inte med p-piller för att vi köpte lägenhet osv...och trodde att vi skulle bli gravida på första försöket. Hur som helst, jag plussade i onsdags!! Fattar det inte själv än, känns overkligt! Jag totalt testat 5 gånger och har en digital till imorgon för att vara säker. Nu kan jag nästan inte ens njuta för att jag är livrädd att mensen ska komma imorgon på BIM och att jag ska få missfall igen (som tidigare i år).....Jag vet att det är tufft för er här inne, men vill bara säga att er tur kommer också!!! Jag håller tummar för er, och hoppar ur tråden igen! Lycka till alla Hjärta
    Grattis!!
  • kanske 4a
    Nellin skrev 2012-10-27 00:03:53 följande:
    Hej flickor!

Kikar in här efter någon dags uppehåll och jisses vad ni skriver! :)
    Ja, ni minns alla mina symptom jag berättade om och som också sambon sett? Enorma bröst med större vårtgårdar och bröstvårtor som blivit mörkare. Hård och lite svullen livmoder med molvärk och stickningar då och då. Illamående från och till, plus trötthet. Jag hade en riktigt bra magkänsla. Kommer ni ihåg?

Jag antar att det måste vara för att jag blev överstimulerad eller nåt, för lurad har jag blivit. Alla gravtest är negativa, jag har BIM i övermorgon. Idag kom det dessutom färskt blod när jag var på toan, hade en stund innan fått ett par orgasmer. Så jag antar att mensen är på ingång då eftersom det kom blod redan två dagar tidigt.

Tänk hörrni att efter 22 månaders försökande släppa TRE ägg, och inte ens då tar det sig. Hur fan ska man bära sig åt då? Hur i helvete ska man orka? Jag förstår verkligen inte. Jag trodde sååå himla starkt att det äntligen var vår tur nu och jag känner mig så lurad. Vilken jävla skit det här är.

Förlåt mig, jag behövde bara få ur mig lite.
    Det känns överjävligt och fullständigt hopplöst. 

Men fy vad jobbigt, trodde verkligen det var din tur nu. men vi ger inte upp riktigt än. kram Hjärta
  • kanske 4a

Usch och fy vad mycket depp i tråden. Jag är också deppig. Stor kram till oss!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus