Nellin skrev 2012-10-27 00:03:53 följande:
Hej flickor!
Kikar in här efter någon dags uppehåll och jisses vad ni skriver! :)
Ja, ni minns alla mina symptom jag berättade om och som också sambon sett? Enorma bröst med större vårtgårdar och bröstvårtor som blivit mörkare. Hård och lite svullen livmoder med molvärk och stickningar då och då. Illamående från och till, plus trötthet. Jag hade en riktigt bra magkänsla. Kommer ni ihåg?
Jag antar att det måste vara för att jag blev överstimulerad eller nåt, för lurad har jag blivit. Alla gravtest är negativa, jag har BIM i övermorgon. Idag kom det dessutom färskt blod när jag var på toan, hade en stund innan fått ett par orgasmer. Så jag antar att mensen är på ingång då eftersom det kom blod redan två dagar tidigt.
Tänk hörrni att efter 22 månaders försökande släppa TRE ägg, och inte ens då tar det sig. Hur fan ska man bära sig åt då? Hur i helvete ska man orka? Jag förstår verkligen inte. Jag trodde sååå himla starkt att det äntligen var vår tur nu och jag känner mig så lurad. Vilken jävla skit det här är.
Förlåt mig, jag behövde bara få ur mig lite.
Det känns överjävligt och fullständigt hopplöst.
Men fy vad jobbigt, trodde verkligen det var din tur nu. men vi ger inte upp riktigt än. kram