• Maramina

Vi som försökt ett tag utan plus

Nu läste jag det du skrivit igen Em me och kom på att jag kanske missförtod första gånge jag läste. Är de två veckorna mellan mens och ÄL, innan ägget lossat och blivit befruktad med i de 3 veckorna? För då borde det väl inte synas alls. Eller? Sorry, är allmänt förvirrad i allt just nu

• Maramina
    Em me skrev 2012-11-20 15:40:51 följande:
    Nä hon sa att de två v va inräknat i de tre, men då är ju ägget inte ens framme typ?? Sen när jag sa attjag trodde mig haft ÄL för tre v sen så sa hon"ah då stämmer de ju" då sa hon ju emot sig själv? Måste ju va på v 5 då?? Blev så förvirrad av att alla räknar olika, så gick de inte ringa tillbaka för de har ingen telefon tid föränn i morgon.. Fick en ny tid 18/12..

Ägget är troligtvis framme en vecka efter ÄL, men knappt hunnit borra ner sig. Kolla länken jag satte in ovan. Det verkar ju stämma i så fall att du är i vecka 5

• Maramina

Hej Nellin!

Lillnosen: jag köpte den på flygplatsen när jag skulle till Ryssland. Det var med skräckblandad förtjusning jag läste den. Samtidigt som den var svår att lägga ifrån sig så tyckte jag verkligen inte om de mest råa delarna av boken. Jag har verkligen svårt för SM. Men samtidigt så var jag som sagt var fascinerad över boken och funderar på att läsa de andra i serien också

Hoppas det är ligamenten ni känner tjejer!

• Maramina
    Em me skrev 2012-11-21 08:39:52 följande:

Ja de är så knas:s förstår inte heller hur hon mena:skänner mig så nere, som om hon bara inte ville säga de va dött... Skulle inte förvåna mig. De har ju inte vart ärliga och förstående mot mig innan.. Men jag känner att jag vaknat på fel sida med.. Kram

Men du, de kan inte se så tidigt om det är dött eller levande, oavsett om du nu är i vecka 3 eller 5! Jag vet att det inte är lätt, men försök ha tålamod! Finns det ingen annan barnmorskemottagning eller gyn som du kan skriva in dig på istället? Eller kontakta någon privat vårdcentral och be på dina bara knän att de mäter hcg i ditt blod så att du kan se att det sker en ökning. Säg att du är villig att betala hela kostnaden själv om de inte går med på det annars! Stor styrkekram till dig!
  • Maramina

Har någon mer än jag lagt märke till att "insekter" som vaknade till liv försvann rätt snabbt igen? Skönt! Jag har lite svårt för störande ohyra Oskyldig

• Maramina

Vad spännande Malin! Om du vill så kan du maila eller sms:s bild till mig så kan jag lägga in bild här. Säg till så inboxar jag kontaktuppgifterna

Jag hoppas verkligen att det är ett plus du har fått, det är verkligen dags för sådana här!

• Maramina
    stegen skrev 2012-11-21 21:26:55 följande:
    Tack Maramina inboxar dig när jag tar tag i andragradsekvationerna igen och konjugat och kvadreringsreglerna som inte vill fastna. Ska bara bli klar med geometrin

Gör så! Jag har läst tom matte E och även jobbat som mattelärare ett tag, så förhoppningsvis kan jag bidra med något
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus