Nellin skrev 2012-04-18 21:36:06 följande:
Hoppas: Jag förstår din ilska och besvikelse, hopplöshet och uppgivenhet. Det är hemskt, och ingenting kan man göra heller. Nu minns jag inte riktigt hur din historia ser ut, hade du varit gravid någon gång tidigare? Jag vet att du, precis som jag, inte har några barn sedan tidigare. Längtan är vidrig vissa dagar. Det finns egentligen ingenting någon kan säga för att det ska bli bättre, men när den värsta frustrationen har släppt så hoppas jag att det underlättar att vi finns här. Du har ju ditt nickname av en anledning! ;) Och som tur är, så är inte alla dagar lika hemska.
Jag tvingar mig själv att tro att allting händer av en anledning. Och den dagen du får ditt barn så är jag övertygad om att du är så himla glad att det hände JUST DÅ och inte en dag tidigare. För den dagen vi får våra barn, är dagen vi är menade att få dem!
KRAM till dig gumman!
Men gud..fick tårar i ögonen
tack!
Nej har aldrig varit gravid tidigare. Det underlättar enormt att ni alla finns här och stöttar mig och förhoppningsvis känner ni att jag stöttar er.
Du har rätt, när man väl får sitt + och senare sitt barn kommer allt detta vara som bortblåst, men svårt att orka resa sig upp igen gång på gång.
Kram