Vi som försökt ett tag utan plus
Någon ide?
Kram
Själv har jag börjat få ont i brösten som dessutom växt nästan en storlek. Typiskt symptom för mig en vecka innan mens. Skör ömhet i livmodern, annars inga symptom. Tror nog mensen kommer kika förbi här om nån vecka eller två.
Välkommen hit Cice! Hur länge har ni försökt? Är det första barnet?
Har du gått på någon slags undersökning eller är det för tidigt ännu?
Hoppas du ska trivas!
Höhöhö, jag står här hemma och skrattar åt mig själv, för mina bröst får inte plats i min BH idag! Innan min sambo stack iväg i morse så skulle jag bara säga hej då till honom. Han sa, "Men vad har du GJORT?!" och pekade på dem. Och ja, här står jag. Det ser för jäkla fånigt ut och nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Alla BH:ar jag har är ju samma storlek. Ni ska se vilka enorma boobs jag har här. De är redan rätt stora i normala fall, så det här blir liksom löjligt tillochmed!
Jag får försöka gräva fram nån sport-BH eller nåt.
Nån annan som ätit BDG som också fått extrema bröst?
Jag kanske får stanna hemma idag, hahaha! För i den här BH:n kan jag inte visa mig ute i alla fall!
Ja ni tjejer... nu börjar jag nog ta mig tusan att ana nånting. Kanske är det min hjärna som spökar, men det slog mig just att jag faktiskt har fler symptom än skörhet i livmodern och tuttar som inte ens får plats i BH:n idag. Var nämligen ute på stan med en kompis och tog en fika. Och jag börjar få ont nere i ländryggen. Det liksom drar och har sig, på ett obehagligt sätt. Nu vet jag inte om det är ett graviditetstecken? Hur har ni känt, ni som varit gravida? Kan man få ont i ryggen?
Och när jag druckit mitt kaffe började jag må riktigt illa. Jag blir aldrig illamående av kaffe annars, så det kanske betyder nånting, vem vet?
Visst kan det vara tillfälligheter, det kan vara inbillning och önsketänkande, det är jag helt beredd på. Men nånting är i alla fall annorlunda med kroppen. Kanske var det inga spökstreck jag fick på testen trots allt!
Hursomhelst, jag ska verkligen FÖRSÖKA att inte bli alldeles för förväntansfull, för jag blir ju så ledsen. Men ett liiiitet hopp har i alla fall vaknat här nu.
Kram på er!
/Dricker vatten resten av dagen