Lillnosen skrev 2012-11-09 13:40:01 följande:
Mina ÄL-flytningar fortsätter att komma rätt ordentligt. Så ikväll hoppas jag kunna förföra maken lite
Även om oddsen inte är på vår sida nu med tanke på att jag äter diklofenak så skadar det ju inte att ligga när lusten faller på :P
Att ligga skadar ju aldrig!
Pastell skrev 2012-11-09 13:28:52 följande:
Nu vet du nog Stegen...spännande !
Idag mår jag bättre kroppsligt, psykiskt har jag mått super ända sedan jag slutade med min medicin. Det känns så jäkla bra, och denna dagen är riktigt bra känner jag. Vi har haft en diabetessjuksköterska som pratar i vår klass idag i 3 timmar, superintressant och sedan tog vi även blodsocker på varann. Jag hade 4,4 vilket var utmärkt värde sa hon. Är så lättad, diabetes är min största farohåga nästan och eftersom jag KANSKE har pco så löper jag större risk för det. Sköööönt
Vad skönt! Visst är det underbart med sådana här underbara dagar då man bara går omkring och mår bra! Mer sådant åt alla goa tjejer här i tråden!
kanske 4a skrev 2012-11-09 09:25:55 följande:
positivt äl test idag men inga flytningar än och mycket mindre äl värk än jag brukar ha. Känns som att det är kört redan... jag är så deppig nu och har varit enda sen mensen kom denna cykel, orkar inte hoppas längre.
Inte ge upp! Det kanske inte kommer ner så mycket flytningar den här gången helt enkelt? Eller så kanske det har varit för mycket flytningar så att det är det som varit problemet fram tills nu, och att du inte har så mycket känningar beror på att ägget släpper så fint för att sedan borra in sig i den perfekta slemhinnan. Allt är möjligt vet du! Stor styrke kram och så delar jag med mig lite av mina positiva känslor som jag är fylld av för tillfället.
Någon som har några spännande planer inför helgen?