Vi som försökt ett tag utan plus
JZ79- Doktor Majs, hahah set var kul tycker jag också Skönt att proverna visade på normala nivåer och heja dig som lyckats loosa lite vikt! Spännande att se vad som finns i mannens kuvert, förutom ett provrör. Uppdatera gärna här sen
FridaF- Hoppas att det blir MINST ett guldägg som släpper nu och att det finns många fina simmare som väntar redo att befrukta så ni får ett plus i Turkiet
Solrosen83- Förstår din frustration! Det enda man vill ha är ett ärligt försök att bli gravid. Hoppas du får igång äl snart så du får sitta och analysera som oss andra veckorna innan bim.
Nellin- SKÖNT att besöket kändes så bra!! Nu är det bara att hoppas på det bästa! Kanske plussar ni nu i Turkiet precis som FridaF
Pastell- Jag tycker du ska kontakta läkaren och fråga vad som tar sådan tid. Att gå vänta så för länge låter helt absurt! Vet att det kan vara svårt men försök stå på dig och kräv en förklaring, herregud det handlar ju om er framtid. Ibland blir man så upprörd, fan inte springer man till läkaren för att det är kul, allra minst när det handlar om det här. De som jobbar med det här borde förstå att man vill ha så snabba svar som möjligt.
Malin1988- Duktig du är som gått ner!
Själv ligger jag i soffan svullen och jävlig, ska ta ett digitalt på fredag har jag bestämt. Det är definitivt något som är annorlunda den här månaden. Brukar ha ömma bröst men bara under armarna, men den här gången känns brösten tunga och svullna också. Sedan är jag dödstrött halva dagarna och har rätt stark molvärk. Har ju fått ett svagt streck på en sticka men det har ju hänt förut utan att det blivit något, därför är jag väl inte övertygad direkt. Men jag hoppas så klart! Precis som jag hoppas för er andra!