Tinzu skrev 2012-12-20 01:31:48 följande:
tjoho! tänkte bara kika in hit och säga kämpa på! jag förstår hur jobbigt det är att det inte tar sig även fast man är som kaniner varenda jäkla månad kring ÄL, vi har försökt ända sen Februari -08, unga båda två, blev gravid november -10 men fick missfall, blev diagnostiserad med Hypotyreos och har tagit Levaxin i snart 2 år, genomgått IVF som inte tog sig, gjort ett FET som även det misslyckades, sen bestämde vi oss för att köpa en fertilitetsmonitor från clearblue, hann använda den en gång innan jag blev gravid igen.. är nu i vecka 9 och vi fattar fortfarande ingenting..
enda skillnaden från alla andra gånger är att jag var sjuk som fan, hade halsfluss så jag hade tagit penicillin, strepsils, bafucin, och sen blev jag sjuk igen och hostade massor och fick då ta hostmedicin, och poff så hände det.. tror det var immunförsvaret som lade ner.
Om det finns någon i denna tråd som har Hypotyreos, se till att ligga på omkring 2.0 på TSH eller under, min ena läkare nöjde sig med att det låg på omkring 2.5 medans en annan läkare sa "vi höjer din Levaxindos för att pressa ner värdet under 1"
mm. hostmedicin..sägs ju att Bisolvon kan hjälpa i vissa fall att bli gravid, kanske var så i ditt fall då..jag har inte provat men varit sugen på de :) nä, tror jag gört nästa månad om det inte tar sig NU!