Vi som försökt ett tag utan plus

Jz jag vet att ni vände er direkt till äggdonation men är det heeelt omöjligt med nya ivfer? Jag frågar för jag har läst om Falun ivf-center ( eller hur nu namnet var ) och de har hjälpt kvinnor som haft låg äggreserv? För det är väl det du hade? Var en kvinna som blivit uppmanad av landstinget att gå till Äd men hon ville inte köpa det utan provade då Falun...hon blev gravid! Hon tyckte kunskapen och kompetensen var långt bättre .....förstår om du inte orkar ta till dig detta efter alla bakslag och elände men jag vill bara tipsa som sagt. Vet att Falun jobbar med embryoglue också....vilket jag tycker är vääldigt intressant. Funderar själv på Falun om våra försök går åt fanders....
Vi har i dag haft telefontid med RMC om hur vi går vidare efter två misslyckande inseminationer. Kändes som ett bra samtal som mynnade ut i att vi kör på med IVF på januarimensen så om en månad är vi igång igen! Känns jättebra att det blir IVF och att vi går köra igång så snart. Dessutom så blir det korta protokollet så om i månadsskiftet jan/feb blir jag ruvare!
Wittra, njut av pausen och försök att göra nått mysigt med din man, vårda kärleken. Pausa inte för länge, vill veta hur det går
Söndermarken, säger som Jenso..betala för ett privat vul?
Jz hur är det med dig/er?
Kan man fråga så? Alltså "kan vi försöka odla blastocyster? "
Wonders: så underbart !!
JZ: skönt ändå när mensen ändå kommer så man klommer på noll igen, hoppas ni snart på ett eller annat sätt får ihop ekonomin till att prova igen <3
Jag har ännu inte börjat blöda och är va jag tror i vecka 6 idag, 1 vecka har gått sedan jag plussade om 18 dagar har vi VUL, tänkte köpa ett gravtest ikväll bara för att få se att hcg:et har ökat, känns så långt bort annars....funderar ännu på att göra ett privat innan jul men har inte varit på den kliniken innan och tar för givet att de inte har några tider nu innan jul för det finns bara en här...
Skall på resa med två tjejkompisar i morgon, får se om jag klarar att hålla min hemlis och att jag itne börjar blöda medans jag är borta hemifrån, det är min största skräck för att jag haft så vansinnigt ont förut.
Försöker verkligen att intala mig att det finns ingen anledning att tro att nåt är fel, jag känner hela tiden av molvärken ibland ända bak i ryggen, brösten spänner och ibland är jag illamående...
Jag hoppas av hela mitt hjärta att bebis stannar kvar och sitter rätt, det har på en vecka gjort underverk med min relation som började kännas lite luggsliten efter ett mycket tufft år med alla skit.