Vi som försökt ett tag utan plus
Åh herregud tjejer, jag är gravid...är i chock och började tokgrina när strecket kom upp. Jag som inte hade äl denna månaden trodde jag... ÄNTLIGEN!
Åh herregud tjejer, jag är gravid...är i chock och började tokgrina när strecket kom upp. Jag som inte hade äl denna månaden trodde jag... ÄNTLIGEN!
Det tog sig på årsdagen så exakt tolv försök!
Tack så mycket tjejer, blir nästan lika glad som era tack! Var inte beredd alls på detta när jag doppade i testet i morse eftersom jag bara skulle testa för att utesluta graviditet. Så kom strecket upp nästan direkt!
Har dock sådan ångest, för drack vin i lördags för jag var på bröllop. Var inte full men det var tre glas vin iallafall... Var ju så säkert på att jag inte var gravid....
Jag testade akupunktur tre gånger den här månaden. En precis innan äl, en efter äl och en då jag trodde att jag skulle få mens. Åt även BDG den här månaden och smörjde mig med progesteronkräm, men endast ca: 5 dagar innan BIM för att jag ville förskjuta mensen så att jag kunde lämna blodprov. Egentligen ska man smörja redan efter äl.
Jag har väl märkt av det genom att jag har haft mensvärk och lite ömma och stora bröst. Hade PMS häromdagen, trodde jag, för kände mig jättelåg. Jag tog ju alla mina symtom för PMS för det är EXAKT likadant. Har mensvärk fortfarande till och från och trodde igår att nu kommer mensen vilken sekund som helst men så gjorde den inte det...
Ska lägga upp en bild. DET HÄR ÄR SÅ MÄRKLIGT UNDERBART!
Ursäkta spamningen men såg att glömde svara: Nej, jag hann aldrig spola äggledarna. Och BIM var den 22 augusti. Var inne och räknade ut att BF är 30 april...Känns fortfarande helt overkligt. Trodde verkligen att jag inte kunde bli gravid utan hjälp...