Vi som försökt ett tag utan plus
Min man är underbar!! Jag frågade om han inte kunde ordna "lite" godis åt mig..hade inte hunnit säga nått om att mensen kommit, men han förstod precis och åkte iväg för att handla massa gotte!
Min kille verkar ibland också ta det hårdare och är nästan mer otålig än jag ibland.
Han ser inte graviditeten som slutade i missfall som att man har lyckats bli med barn en gång utan mer att man har förlorat ett barn en gång.
Och är väldigt tjurig över att man ibland kan få vänta längre på hjälp eftersom man lyckats bli gravid själva innan.
Nellin: Fin hund! Är det en holländsk herdehund? Jag är själv hundtokig men det passar tyvärr inte så bra för oss att skaffa hund just nu. Men när det väl är dags blir det nog en Welsh spinger spaniel som första hund sen så är jag även totalt charmad av Boxrar vilket min sambo tycker är väldigt fula hundar, hihi
Sitter och samlar mod för att ringa om utredning nu i dagarna, en del av mig vill och andra delen inte. Usch!
Åh Nellin! Jag blev helt rörd av ditt längre inlägg, fick tårar i ögonen och inser att jag är tacksam över precis samma saker Trots kämpandet tycker jag att jag och sambon nästan har det bättre än någonsin.
Jag ringde RMC i Malmö idag och ska nu skicka dit en egen remiss som sambon ska skriva ut imorgon, så nu är vi på det klara med att gå in i undersökning.
Jag berättade precis som det var att vi har haft ett missfall men hon sa ingenting om att det är för tidigt att söka utredning eller så ändå. Kändes bra sen när vi la på och hoppfullt. Ska bara få iväg de där papperna nu då
Idag ska papperna skickas, nu ligger de ju ändå här hemma så nu är det väl inget att dra på. Känns faktiskt oväntat bra när man bestämt sig