• 72dagar

Vi som försökt ett tag utan plus

Sirisue, pepp pepp! Ät massa choklad. Ge dig ut å spring galet fort med bra musik. Kryp ner under filten i soffan med en mysfilm. Eller gör som jag, dansa skiten ur dig för att få bort all ilska och frustration. Enda sättet att orka dag för dag i denna helvetes väntan.

Äl+3 och inte minsta tecken... :(

• 72dagar

Haha känner igen det här med testberoendet :) tog ett extra äl-dan bara för att få två starka streck

• 72dagar

Blir galen på denna väntan!!!! Så sjukt irriterad idag. Tolkar det såklart som ett gravtecken :) äl+5 idag.

• 72dagar

När vi skulle ha sonen köpte vi en örontemp. Den hoppade upp och ner hej vilt. Nu kör vi rumpterm på honom och under tungan (med annan) på oss.

• 72dagar

Intressant att den kan flyttas av sjukdom. Stress kände jag till. Vet ni fler saker som orsakar försening?

• 72dagar

Äl+7 idag. Har nytt "symptom". Liten klumpar i ena bröstet. Upptäckte den precis å tänkte direkt cancer. Den gör inte det minsta ont. Pms-symptom gravsympton eller vad?

• 72dagar

Äl+10. Inga symptom åt ena eller andra hållet. Blir att testa mån om mensen inte dyker upp. Hoppas så jag håller på att bli tokig.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus