Vi som försökt ett tag utan plus
attfångaenfjäril Bamse kram till dig! jädrans mens!!!
attfångaenfjäril Bamse kram till dig! jädrans mens!!!
hihihi vad roligt att det fler än mig som drömmer...själv drömde jag at jag födde en flicka men dess värre tappade jag bort henne:(
vet inte vad drömmen kan betyda men när jag var gravid med min äldsta barn så drömde jag att jag skulle få en flicka och att hon skulle vara lite sjuk och mycket riktigt så blev det en flicka och hon hade svårt att andas själv....
Och med min son drömde jag att han skulle föddas en lördag och mycket riktigt så gjorde han det...men i båda gångerna var jag höggravid så nu kan vet jag inte riktigt vad jag ska tro....
Kravmärkt Grattiis!!!!!!
svea10 grattis!!!
vem trodde att jag skulle vara en av dem som skulle skrika ut i tråden att jag är gravid!!!!!
testade idag och fick ett fett plus!!
Tack så jätte mycket tjejer!! Kan fortfarande inte fatta det..
Ja symtom har jag nog haft jag har frysit ( som en isbit) trött dygnet runt , sovit hela natten och hela dagen, molande värk till och från, tappat aptiten och kan inte dricka kaffe (jag älskar kaffe) sen difus illamående, ömma bröstvårtor...
men det som fick mig att testa var att jag började undra varför jag hela tiden är så trött, somnar i stort sätt överallt hihihi...
Jag kommer fortsätta följa er här i tråden om det går bra för er? Håller verkligen mina tummar och tår så att ni får erat plus snart!! Kram på er tjejer!
Bapumba- Tack:)
Jag hoppas att det händer mirakel snart här i tråden!
det känns som att det börjar bli tungrått för många här och det förstår jag fullt ut, vill bara ge er en bamse kram och tappa inte hoppet!
Hoppas ingen tar illa vid sig jag menar inget illa!!
MÅNGA PEPP KRAMAR TILL ER!