Vi som försökt ett tag utan plus
Hoppas det går bra imorgon Kajsa, med alla dina tester =)
Något är jag dock glad över det är min fästman. Vi hade en lång diskussion för någon vecka sedan där jag inledde med att berätta hur tråkigt jag tycker det är att det lixom är mitt "jobb" att se till att vi blir gravida. man letar info håller koll på äl och testar ihjäl sig, planerar för hälsan osv och han behöver inte göra mer än att ha lite skoj när jag säger att vi skall ha det typ...
Men han lyssnade och efter det har han varit helt fantastisk.
Jag tror inte att han egentligen tänkte så mycket på att han faktiskt oxå kan vara med och påverka och planera. Jag sa bland annat att du får ju passa på nu när du faktiskt kan bidra med något rent konkret sen under graviditeten kan han ju knappast påverka något.
Min fästman har börjat äta vitaminer och extra zink, han tyckte han också ska äta vitaminer å tillskott om jag också gör det! Jag äter ju folsyra givetvis och sen har jag testat rosenrot tidigare och nu äter jag bidrottninggelé. Jag blir riktigt glad när jag hör på morgonen när han går ut i köket å tar sina vitaminer I morse va han lite söt och "pratade" med våra katter om att vi snart ska få en bebis här hemma så de måste dela med sig lite av uppmärksamheten. Jag blir alldeles varm i hjärtat
Skönt att din fästman lyssnade på dig