Vi som försökt ett tag utan plus
Jusste. Kan nån lägga min i Bim listan? ÄL 1/6 BIM 15/6 om jag ska räkna från MF. Kan bli plus någon dag.
Jusste. Kan nån lägga min i Bim listan? ÄL 1/6 BIM 15/6 om jag ska räkna från MF. Kan bli plus någon dag.
Jag blev gravid med BDG och RR, men sen fick jag MF också..
Så nog hjälper det till med fertiliteten, men sen vet jag inte effekterna av det efter detta..
Har tyvärr hört en del som fått MF efter att ha tagit dessa kosttillskott.. men jag brydde mig i det.. och nu fick jag också det så nu vågar jag inte ta det nästa gång..
Sen kan det ju vara slumpen också. Man får bestämma själv. Ingen kan ju bevisa något då det tyvärr ändå är vanligt med MF
Snygg BIM lista :) detaljrik också..
Avis på er som vet när ni har ÄL
Pratade med en väninna just i telefon, hon och två andra av mina vänner satt och lunchade.. Hon och en till av dom är gravida.. Det var vi som lite samplanerade graviditeterna :)
Ush vad jag blev avis..
Saken är den att vi snackade och snackade och hon frågade mig inte om jag ville joina.. Hon hade kunnat vid flera tillfällen eftersom jag sa att jag bara satt i bilen och åkte..o inte skulle göra nåt särskilt..
Jag vet inte, men de kanske inte känner att de vill ha "missfalls baciller" på sig.. kändes lite konstigt att de inte frågade mig. De kanske inte vet vad de ska säga? Någon som har erfarenhet av detta, oavsett vilken sida du är på? Fått MF eller varit "vännen"..??
Känns lite tufft, jag kanske bara är känslig ..