• Stora My

Vi som försökt ett tag utan plus

Inga som helst känningar, så försök 15 i botten. =(

• Stora My

Jag vet och klart jag ändå hoppas men jag jämför dels med hur det känts varje månad i den här bebisverkstan och hur jag känt när jag varit gravid tidigare.

Lycka till Er imorgon på bröllopsdagen.

• Stora My

Själv har jag gett upp denna månad men överanalyser varje molkänsla. Varför moler det på vänster sida lite till och från under dagen och särskilt på kvällen. Tänker kanske...(ja hoppet är väl inte bortblåst helt) men ändå inga andra typiska känningar jag haft tidigare. Jobbig väntan. Bim -3.

• Stora My

72 dagar: förstår din känsla. Träffade en så söt 6-månaders idag och längtan var så stor (hjälpte inte att en kusin tyckte att det var bara skaffa en till).

• Stora My

Mensen kom nu (en dag tidigare). Ringde till gyn om spolning. Läkaren var tyvärr borta den här veckan men lappen skulle läggas på hennes bord. Hoppas få kallelse snart. Helst innan äl men sån tur har man väl inte. Känns skönt att jag ringt.

• Stora My

Em me: det kan vara äl nu som blivit förskjuten. Så blev det för mig efter mitt mf. Ni får passa på nu.

• Stora My

JZ: Tråkigt höra att inte det förhoppade resultatet visade sig på sista spermaprovet. Och irriterande att de inte skickat remissen som redan bestämts. Stor kram till dig. Håller tummarna ändå att det kanske tagit sig, ifall nu mensen inte kom som du befarade. Blir ju bra du hör dig för om blödningarna. Man vill ju veta vad det beror på om det inte är pga graviditet.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus