Söndermarken: Jag har tänkt på dig. Hur är det med allt? Jag förstår vad du menar om din vän, jag har flera liknande situationen rullande här också. Vänner på smällen hit och dit. Kan inte jag också få en bebis i magen? Usch och fy...
Idag har varit en riktig bebislängtardag för mig. Jag har tänkt på det mer eller mindre precis hela tiden, hela dagen. Det känns hopplöst och omöjligt, som om det aldrig kommer att hända. Det är ju idiotiskt att ligga och tänka så, men just idag gör jag det. Det har gått över ett år och jag trodde verkligen att jag skulle få ha rund mage vid det här laget. Nu väntar jag på den där förbannade mensen igen, för att vi ska kunna sätta igång. Är på dag 32 i morgon och ännu lyser den med sin frånvaro. Tuttarna har dock ökat en hel BH-storlek, haha! Sambon klagar inte. :)
Jag sitter ofta och undrar hur det känns... att ha en bebis i magen som rör sig och sparkar runt. Jag försöker föreställa mig när jag tittar på andras magar, och jag längtar så himla mycket. Vilken speciell känsla det måste vara! Värdefullt!