Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
är det någon av er som vet om järnbrist (ganska påtaglig sådan ) kan påverka att man inte blir gravid ?
gjorde ett blodprov för några veckor sen pga av en annan grej då dom upptäckte att jag hade järnbrist så nu har jag knaprat järntabletter i dryga veckan och ska fortsätta med det minst en månad
JZ79: BIM den 10:e, jag är nervös och lite rädd nu. Vill så gärna!
Jag vet inte men det är ju bra ta multivitamin som innehåller järn och folsyra och man vill/är gravid så det är ju viktigt på något sätt. Bra mamma0702 att du fick reda på järnbristen och nu kan fylla på förråden igen.
Josefinasfina: vad bra att du sade så. Folk behöver en tankeställare!
Jo man blir ju smått trött på alla kommentarer .. så där fick dom;) Det känns ju trist när man "tvingas" ge svar som man inte vill ge. Jag längtar efter att kunna meddela mina nära och kära "vi väntar en tillökning i familjen" Men allt innan dess som frågas angående barn och dylikt känns såååå jobbigt. Det gör det hela inte mindre enkelt att tänka bort.
Vi var ju i Mexico i februari och när vi kom hem därifrån sa de flesta "gravid eller förlovad?". KuL "varken eller svarade jag.. men Mexico var grymt"..
Men jag lovar att någonstans i brösten så kändes det väldigt väldigt tomt.