Vi som försökt ett tag utan plus
wonders - skönt med en plan! Nu jäklar ska det gå vägen för er! Har du använt Crinone förut?
JZ - Skönt att du känner dig redo och att medicinering för ångesten tycks fungera! Hoppas att inflammationerna ger sig oxå!
Tack alla för era gratulationer :)
Har lite frustration i kroppen... Under våren 2012 testade jag med ÄL-tester för att få koll på min lutealfas. Då brukade jag få stegring/fullt utslag på testerna kvällstid 2 dagar innan ÄL och förmiddagen dagen innan ÄL. Nu när jag ska börja ta progesteron så vill jag vara säker på när ÄL (ägglossning) är så jag kan börja behandlingen i rätt tid. Därför började jag i tisdags kväll att testa med ÄL-tester. Om min cykel är som den brukar så borde ÄL inträffa på torsdag eller fredag. Jag tänkte att jag därmed borde få stegring i tisdags kväll eller igår kväll. Men icket! Bara svaga streck… Suck! Blir till att ta med ett test nu på lunchen. Börjar ju fundera om något i cykeln ändrats? Har haft 27-28 dagar hela året. Eller är det bara så att jag inte har någon ÄL denna gång? Vill bara att det ska vara tydligt med min ÄL så jag kan börja behandla! Så typiskt att det är så här NU när vi äntligen får hjälp… Håll tummarna för stegring nu på lunchen!
Det finns ingen risk att den redan har varit?