• 72dagar

Vi som försökt ett tag utan plus

Maramia, lycka till!

Fick veta att det inte var fullt så dyrt som vi trodde. Kostar totalt 9000 per behandling inkl allt. Jobbskatteavdrag på det så klarAr vi det precis per månad :)

• 72dagar

Mammave, brukar väl ske efter 24-48 h. Du matchade säkert kanon då! Kör idag igen för säkerhets skull!

• 72dagar

Rebster, härligt resultat!

Har börjat äl-testa idAg. Trist dock eftersom de kommer ge falskt pos i bästa fall och neg utslag i värsta fall. Längtar sååååå till augusti!! Vill inte vänta mer! Vill få en riktig chans nu!! Sån frustration

• 72dagar

Mammave, det är bara min kropp som inte kommit igång efter fl. Håller med de andra, du har förmodligen äl. Jag hoppas min kommer igång nu när jag iaf fick mens. Rr och bdg borde göra susen.

• 72dagar

Är galet förkyld, lite trist start på semestern.

Hoppas verkligen gruppen får en bra sommar. Alldeles för mycket ledsamheter nu.

• 72dagar

Starkare på ältest idag, dag 13. Ska testa ikväll igen. Förra cykeln blev det falskt pos dag 19.

Ciccie, jobbigt för dig!!
    Så svårt att vara glad för deras skull när man är så avundsjuk så man smäller av.

• 72dagar

2 veckor i kroatien, åker imorrn bitti, har förmodligen inte mkt internet där. Ha det fint så länge!

• 72dagar

Hej igen. Läst ikapp 2 v inlägg, herregud det tog tid :)

Grattis mammave!

Bapumba, är 27 (snart 28) och vill också ha 4 barn. Känns lite stressigt här med.

Haft härlig semester. Lite utslag på äl test så förmodligen inget denna cykel heller.
    Vad tror ni, är det nån mening att köra en tredje trippelkur pergo?

Natti natti

• 72dagar

Nellin, vad bra att du sökte!

Jz, fan!

Ciccie, fy bubblan vad jobbigt.

Kanske 4a, håller tummarna att det låg "rätt"

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus