Vi som försökt ett tag utan plus
Ja äl-stickor är bra på det viset att de iaf visar 2 streck
Jag är här inne och läser men har liksom inte haft något att skriva. Jag är på ÄL+5 så det händer väl inte så mycket här. Jag stör mig på att jag får olika symtom VARJE gång jag har äl eller ska ha mens. Nu fick jag jättestora och ömma bröst bara en-två dagar efter ÄL och de blir bara större och större. Såhär brukar jag inte ha utan brukar få ömma bröst ca: 5 dagar innan mens. Vet inte hur jag ska tolka detta, kanske fick jag inte någon ÄL?
Ja ja, jag tror inte att det tog sig den här gången heller, är fortfarande inne i tankesättet att det ALDRIG kommer ta sig...
Mylady: Om du testar nu bör du få ett plus om du är gravid. Många testar innan BIM och du har gått flera dagar över BIM. Du kan kosta på dig att testa men samtidigt förstår jag dig
och jz79: håller tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!
Jäkla skitmens! Vi fortsätter kämpa tillsammans... Välkommen Frida! Vilka superstarka ÄL-test Barbamamma. Så starka får aldrig jag. Mina teststreck blir aldrig starkare än kontrollstrecket. Du har säkert stark ÄL så kör på . Vilka tester använder du?
Måste fråga igen angående äl-tester. När jag testar och får vad jag tolkar som ett positivt test så blir det liksom bara starkt i ena sidan av strecket. Hela strecket blir inte i samma starka färg utan bara en tredjedel eller halva. Skulle ni ändå tolka det som positivt?
Oj haha, jag har inte äl nu, det är mitt test för en vecka sedan. Jag blev så osäker när jag läste på en annan sida där det stod att det inte var positivt om inte hela strecket var lika starkt men då tolkade ni testet som jag då. Jag hade inte samma äl-känningar som jag brukar ha så är osäker på om det släppte ett ägg eller inte...