Vi som försökt ett tag utan plus
Lillnosen, Hur har ni det? Hur går det med allt? Tänker på dig!
Lillnosen, Hur har ni det? Hur går det med allt? Tänker på dig!
Jenso: Det finns ju aldrig något att säga i sådana här lägen som hjälper. Men jag beklagar verkligen och är hemskt ledsen för er skull. Det var SÅ er tur den här gången och det är så orättvist.
Oj, vad konstigt hjärtana hamnade!
Åh, Lillnosen! Jag har väntat på dig och tänkt mycket på dig. Det glädjer mig att du hittat lite kontroll och ett lugn - och att du också kan känna längtan till andra saker än bara bebis. Det är din tur snart, jag bara känner det. Det måste vara så! Och tills dess är det ju superbra att du kan slappna av lite bättre.
Jag misstänker att du ändå tänker fortsätta med akupunkturen va? Den gör ju underverk även för stress. :)
Stor kram till dig, tösabiten!
Kanske 4a - men då hoppas vi på att ni får revansch på den där konferensen i år! :) Heja heja!!!
Jenso, jag vill mötas upp! :) Gud så roligt!
Vad är det för symptom du har på att ditt immunförsvar stöter bort implantation? Det där är något man pratar så lite om, men när man verkligen läser på om det verkar immunproblem vara väldigt betydelsefulla i barnlöshet. Märkligt att man inte utreder sådant mer på klinikerna när man går igenom utredning.
BaPumba - Usch vad sorgligt! Så ung! Stackars stackars sambon, jag kan inte ens föreställa mig den sorgen. Fy fy fy!!!
Men woohooo för att ni får komma redan i morgon. Det är ju en jäkla skillnad på i morgon och september! Så spännande, du måste skriva när du varit där!