Vi som försökt ett tag utan plus
MENS! Ja, den kom idag och fy helvete vilken mensvärk jag har. Fick upp förhoppningarna eftersom jag inte fick spottings men icke. Fast det var ju bra att jag inte fick spottings. Mot försök 11!
MENS! Ja, den kom idag och fy helvete vilken mensvärk jag har. Fick upp förhoppningarna eftersom jag inte fick spottings men icke. Fast det var ju bra att jag inte fick spottings. Mot försök 11!
Adnil76: jag lyssnade på Klaras sommarprat. Så himla bra! Både skrattade och grät...
Har inte skrivit här på några dagar, känt mig lite nere. Till alla som fått mens: HELVETES JÄVLA SKIT! Vad kul för alla här med bröllop snart. Vi får frågan hela tiden men vi är oense jag och min sambo. Jag vill bjuda 100 men han vill bjuda typ 50. Får väl se när det blir av . Välkomna alla nya också! Synd att ni måste hänga här men snart får vi alla ett plus
JZ79: Håller med Bullen80 och Maramina, vi finns här om du behöver någon som lyssnar. Låt din man få smälta detta och prata mer med honom imorgon. Det finns ju så många olika sätt att lösa detta på, ICSI t.ex. där man injicerar spermien in i ägget. Hoppas att någon antibiotika för den eventuella infektionen hjälper också! Tänker på er, KRAM!
Ja här har ni en till som är stressad över åldern. Ville ha barn innan jag blev 30 men nu hoppas jag att jag blir gravid innan jag fyller 31. Känner så väl igen det där med att man inte orkar ha kontakt med alla. Jag kan vara så ett tag, sen får man rycka upp sig igen. Har sagt det förut och säger det igen: TUR ATT NI FINNS! Ingen annan förstår riktigt. ÄL här snart iallafall, hoppas att det är ett guldägg...
Hoppas 2012: Blev bara lite nyfiken. Vilket försök plussade ni på?