Sa imorgon ar sista dagen pa aret och aven om det (som vanligt) har varit ett tufft ar for manga sa kanns det som det var manga har inne som lyckades efter att ha kampat en lang tid. Vilket jag tycker ar underbart <3
Trots att vi hade vart tredje misslyckade forsok i ar och har nu forsokt i snart 4 ar sa kanner jag mycket positvare an forra aret, jag vet inte riktigt varfor...En sak som jag alltid tyckt varit bra med var underbara trad ar att den alltid varit positiv sa jag tankte att vi kunde dela nagra bra/postiva saker som hant under aret. jag kan borja:
- En av mina basta kompisar gifte sig och jag hoppas att de far barn snart for jag skulle faktiskt vilja ha fler barn omkring mig.
- Vara tva veckor i Grekland, trots att det inte funkade sa hade vi det super bra och det kanns skont att ha hittat en klink som kanns bra.
- Efter ett missforstand nar en kompis blev gravid sa har vi aterigen kommit varann narmare och jag ska nu vara brudtarna nar de gifter sig nasta ar.
Jag hoppas att alla har inne har en riktigt trevlig nyarsafton och att 2015 blir ett super ar for oss alla