BaPumba skrev 2013-05-10 16:03:29 följande:
Jag åker gärna till Örebro på en ny träff! Låter ju smidigt eftersom ni är ett gäng som bor där, jag vill gärna träffa er som inte var med på Göteborgs-träffen. Och jag vill gärna träffa er som var med på Göteborgsträffen oxå, igen! Vad skulle vi kunna göra tillsammans i Örebro? Att gå på SPA tillsammans var verkligen kanon, det var ett väldigt avslappnat sätt att träffas på första gången. Finns det några bra SPAn i Örebro eller föreslår ni något annat?
Det finns SPA här också. Och en mängd trevliga restauranger också. Och under sommaren har vi ju den fantastiska naturen. Det finns massor med saker vi kan göra. :)
Vårväntanochlängtan skrev 2013-05-10 16:49:53 följande:
Nellin: Jag testade ju Bdg (apriforce) första gången då jag även blev gravid. Slump eller inte vet jag ingenting om men har du inte provat innan kan det ju alltid vara värt att testa. Jag har prövat en gång till efter det men då gav det inte resultat.
Och om det skulle bli en ny träff i Örebro så småningom så är jag precis som Bapumba mer än gärna med på den
Jag har testat apiforce flera gånger. Nu var jag mer intresserad av nattljusolja - för att få min slemhinna tjockare. Det ska tydligen vara bra för sånt och jag verkar ju lida av en himlans tunn slemhinna. Ska nog testa det nästa cykel, om jag inte lyckas den här gången. Fast det ska jag ju... lyckas alltså. Nu är det dags. Då blir det en februariunge och det vore väl kanon! :)