Vi som försökt ett tag utan plus
Stora My: Tack Funderar på vilka som är bäst, clearblues eller apolivas....om jag känner mig själv rätt kommer jag ha svårt tyda de billiga stickorna
Ciccie, tack Du kanske visst är gravid, pms och graviditetssymtom är ju oftast väldigt lika. Jag håller tummarna för er !
Nellin: Lätt att vi ska. Jag hoppas så att båda äggen släpper & vi blir gravida med en.
Försöker: Vad skönt att ni har pratat om det, det är viktigt och det känns ju oftast så mycket bättre
Hur många försök med pergotime får ni? Här får vi 3 st som ger ägglossning. Så får jag inte äl av detta räknas inte detta försöker. Han sa att tar det sig inte på 3 äl-försök så kommer inte pergo fungera mest troligt sedan heller.
Sitter och är lite orolig över slemhinnan som bara var 5 mm idag, vet ju att den kan bli tunnare av pergo och han sa inget särskilt om den när han mätte den, bara den var treskiktad. Jag hoppas verkligen den växer till sig lite så ett ägg kan fästa om det nu blir nån befruktning!
Nellin: Gulle du som skriver så positivt! Ska sluta oroa mig för slemhinnan. Är det inte det ena så är det det andra man oroar sig över....imorgon ska jag köpa clearblues digitala test istället så jag slipper sitta och undra hur starka strecken verkligen är.
Han pratade om IVF också här om dessa försök inte fungerar, insemination tyckte han inte.
Jag har bra känsla för dig också!! Så som ni legat i måste det ju tagit sig
JZ79: Förstår du är nervös, jag är nervös för din skull Vilken grupp du hamnar i osv......skitspännande!
Jz79: Vilken guldklimp till man du har hittat som stöttar dig så! Skönt!
Em me: Stor kram till dig! Förstår dina känslor.....en i min klass blev gravid med sin kille en månad efter de träffats, hon är nu höggravid, en annan tjej blev gravid med en kille som hon inte ens var tillsammans med först, nu bor de ihop. Så tänker man....orättvist, en annan som har det lite mer stabilare så att säga.
Men det är klart kul för dom! Glad för deras skull, innerst inne
Solrosen: Hoppas på att vul visar några äggblåsor då, men inte för många. Det är ju det som är så jävligt, om det är fler än två stora och man får sexförbud.Men det ska nog gå bra
Har varit nere och köpt clearblue digital ägglossningstester, fan vad dyrt men det får gå den här månaden så man har nån koll på äl. Tycker det är lite jobbigt att man helst inte ska ta på morgonen, och sedan vänta 4 timmar och kissa+inte dricka för mycket vätska. Men kissade senast 12 idag så tänkte prova vid fyra, är det försent tror ni? Druckit ett glas vatten, men det var jag tvungen att göra annars hade jag torkat ut.
Provade med mina andra teststickor för skojsskull och det var såklart inte lika starkt som andra, så ingen äl antar jag än.
Jag känner mig som om jag har världens mens fast jag inte har det. hör hur elak jag är mot sambon... ena stunden vill jag bara gråta..? världens PMS-kärring är jag, men ingen mens och inga ÄL-känningar..