Vi som försökt ett tag utan plus
Lillnosen: Om du nu ska avstå från att dricka så går det alltid att hitta på ursäkter. Du känner dig inte kry, ont i magen, äter penicillin för tandinfektion eller vad som helst. Det där grejar du!
Lillnosen: Om du nu ska avstå från att dricka så går det alltid att hitta på ursäkter. Du känner dig inte kry, ont i magen, äter penicillin för tandinfektion eller vad som helst. Det där grejar du!
72 dagar: Stort grattis! Jag blir genuint glad för din skull, till den grad att ögonen tåras. Fy tusan vilken härlig dag det är idag!
Pastell: jag måste också äta klara drycker och ja, piggelin går bra.
Förresten, nån här som vet om det är vänligen med lite lätt molande i livmodern flera dagar efter ovitrellesprutan och ägglossning? Alltså inte i äggstockarna utan som mensvärk typ, i livmodern, men väldigt lätt. Är det en vanlig biverkning eller ska jag börja hoppas?
Puss och kram till er alla! Hoppas ni får en fin fredag och skön helg. <3
Själv är jag på gott humör idag, trots magont. Jag har en bra känsla i kroppen. Ett hopp och en tro om att den här gången är vår tur. Jag vet inte varför jag känner så, och visst måste jag vara beredd på ytterligare ett minus, men jag bara tror att vi kan ha lyckats den här gången. Jag tror på den där sprutan, och på mina två dunderägg. Vem vet, kanske är försök 25 vårt försök nu!?
Själv är jag på gott humör idag, trots magont. Jag har en bra känsla i kroppen. Ett hopp och en tro om att den här gången är vår tur. Jag vet inte varför jag känner så, och visst måste jag vara beredd på ytterligare ett minus, men jag bara tror att vi kan ha lyckats den här gången. Jag tror på den där sprutan, och på mina två dunderägg. Vem vet, kanske är försök 25 vårt försök nu!?
Men! Jag skrev ETT inlägg, där jag dels önskade fin helg och berättade om min positiva känsla. Och så skickades två separata inlägg? FL är knäpp från mobilen
Hej på er! Vill bara skicka en massa energi, hopp och positiva tankar till er alla. Tappra kämparinnor och fina vänner!
Jag är extremt hormonstinn och antar att det är rester efter både pergo och ovitrelle, för jag är verkligen arg som ett bi. Jag tål inget motstånd och får utbrott på min stackars sambo hela tiden. Haha, stackarn. Jag ber om ursäkt gång på gång. Men jag kan leva med det, för jag vet att det är för en god sak.
ÄL+5 idag och jag tror inte det kan gå långsammare. Tänk att man är så otålig.
Pastell: Skönt att du sluppit. Jag mår illa, är frusen och trött. Och som sagt jättearg och blödig hela tiden. Har också haft lätt mensvärk senaste dagarna, men jag antar att det kan bli så av sprutan.
Men som sagt, det gör mig egentligen inget eftersom det är för en bra sak. Så lång väntanåbara när man går här och hoppas för allt i världen.