Vi som försökt ett tag utan plus
Hej! hoppas få komma med i eran tråd också, ni verkar ha så härlig stämning och stöttning till varandra. Konstigt nog, så har jag läst eran tråd länge och följt er och så blev det sen att jag nu också försökt ett tag.(inte i närheten av vissa av er såklart)
Vi har snart försökt i 2 år, jag har barn sen innan, men inte han. När vi började utredningen fick jag reda på att jag har PCO och hypothyreos, samt övervikt, så mycket som går emot mig. Har väldigt få egna äl och oregelbunden lång cykel. Min sambo har godkänt på simmarna.
Efter vi försökt i 1 år, så blev jag oväntat gravid, men då mina värden inte låg bra med sköldkörteln, då jag precis börjat med levaxinet, så tror jag det tyvärr orsakade mitt ma. Var fruktansvärt jobbigt för oss båda, och ibland påminns vi fortfarande, skulle varit dags nu i Januari, så det känns extra tufft nu.
Vi har iallafall nu fått bekräftat att våran remiss för IVF har kommit fram till Sahlgrenska, men fram tills dess, så ska jag kämpa på med vikten och har pergotime att ta. Har precis tagit min 4e kur, har fått äl varje gång, men inte hjälpt ändå tyvärr.