• nikki06

Vi som försökt ett tag utan plus

Är med i andra grupper men ser att det är ungefär samma personer här , hoppas det är okej att jag hoppar in :)

Vad konstigt Dakine att de inte hört av sig! Men skulle du bara försöka en gång med enkelkur? Vi ska försöka tre gånger med enkelkul innan vi kan göra något mer, det är inte så för er med då?

• nikki06

Hjälp mig snälla visa kvinnor! Detta kan väl inte vara annat än spökstreck?? Ser att det är svagare än Dakines så vågar inte hoppas på för mycket.....
  • nikki06
    Solrosen 83 skrev 2015-03-31 07:23:10 följande:

Nikki06: har aldrig använt just det märket av test men tycker det ser ut som ett positivt test det med. Lite svårt och se på mobilen men ser rosa ut.

Jag hoppas verkligen men vill inte tro på för mycket!

Hoppas det funkar att ni får börja med pergo så snabbt som möjligt igen då, låter ju positivt om ni plussade efter första dosen :) passa på att njut av semestern så länge!
  • nikki06

Håller tummarna! Ska gå och köpa ett cb digital idag och antingen testa i eftermiddag eller imorgonbitti igen. Men om jag nu testar i eftermiddag (utan att tömma blåsan och dricka på fyra timmar innan), hur kan cb digital veta (om det nu skulle bli positivt) vilken dag man är i? För baseras inte det på konc. hCG? Och på eftermiddagen kan koncentrationen ändå vara lägre än på morgonen även om det ger utslag? Eller hur funkar de egentligen, någon som vet?

• nikki06

Ja nu kan jag nog tro det! Tack för alla grattis! Har försökt 19 månader och sen krävdes bara ett inseminationsförsök och så fick vi vårt plus, går på moln just nu. Ska bara försöka tänka bort alla orostankar om mf och ma så gott det går och härda ut de första veckorna :)
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus