Inlägg från: AnnaJosefine |Visa alla inlägg
  • AnnaJosefine

Vi som försökt ett tag utan plus

Hej,
    är ny i tråden. Jag tog ut min hormonspiral i slutat av augusti  2011. Har fortfarande inte plussat, men vi försöker o försöker... Hade varit skönt att kunna skriva av sig lite. Jag hoppas verkligen att det tar sig innan sommaren iaf.  Längtar efter en vårbebis :)

Jag är 23 år och min sambo är 37.  Vi bor i Göteborg, jag har ett barn sedan tidigare förhållande. Så vi försöker med hans första barn och mitt andra :)

Har ÄL 25 april så BIM är den 10 maj..

• AnnaJosefine
    April
    20/4, 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet
    21/4, JZ79, försök 10, första barnet
    21/4 Stora My, försök 9, tredje barnet.
    22/4  Hoppas2012, försök 8, första barnet

Maj 1
    1/5 Rebster, försök 8, första barnet
    10/5 AnnaJosefine, försök 8, andra barnet 
    15/5 cindy03 (första försöket efter missfall) 3:e barnet
    16/5 kanske 4a, försök 10, fjärde barnet

Passade på att lägga till mig i BIM-listan också :)  
  • AnnaJosefine

Hej allihopa, här har jag precis slutat blöda så snart dags för mys igen. Men har planer på det här mes Rosenrot, bdg och bisolvon! Någon som har erfarenheter? :) har även en burk med folsyra hemma som används lite för sällan... Måste bli bättre på det. :)

• AnnaJosefine

Min mens tog slut i början på veckan så nu har min fertila period börjat enl P tracker. Min ÄL är beräknad på onsdag men det ska ju mysas både före och efter. Hihi :) nu borde det väl ge sig snart tycker jag?! När man vill något brukar det ta evigheter men när man inte planerar det så säger det bara vips!! Tycker det är fruktansvärt irriterande, eller vad säger ni tjejer...

• AnnaJosefine

Hej allihopa, ett tag sedan jag skrev här nu. Ägglossningsperioden är över. Mensen skall komma idag enligt P tracker men borde dröja några dagar till... Hade en blödning i söndags som gick över lika fort som den kom, men vet inte vad det kan vara. Haft det vid ett tidigare tillfälle också... Bara väntar på tant röd nu... :(

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus