Vi som försökt ett tag utan plus
får jag haka på här?
vi började i maj förra året, fick + i oktober, fick MA i november och är nu igång igen efter Operation (skrapning i nov) och mensen är tillbaka.
får jag haka på här?
vi började i maj förra året, fick + i oktober, fick MA i november och är nu igång igen efter Operation (skrapning i nov) och mensen är tillbaka.
sorry att jag inte är så aktiv här längre.
men det är så mycket annat just nu som tar en massa tid.
vi ska nämligen flytta till hus på fredag/lördag och det är mer med det än jag trodde =).
vi har lagt ner allt med tester osv med att försöka bli med barn utan kör på när vi känner för det istället, känns så mkt mer lugnare nu och ingen stress längre, tror vi behöver det faktiskt.
härligt med gård!
själv flyttar vi till vårt egna hus nu på lördag! vi bor däremot där redan från imorgon kväll =)
min man var väldigt involverad i vår graviditet när vi väntade sonen, han stod inte vid "sidan av" som era män verkar göra.
vi var 110% lika delaktiga i graviditeten båda två även om det var jag som bar sonen såklart.
det kanske beror på att jag hade inga krämpor eller så alls, jag har skolios och pga det har jag ont i ryggen rätt ofta men när jag var gravid så hade jag inte ont alls så inte ens det behövde jag lida av =).
tjena tjejer, nu är jag tillbaka.
vi flyttade till vårt hus igår