Vi som försökt ett tag utan plus
Hej jag hoppar in i denna tråden också om det är ok? Har hängt på forumet innan men under ett annat nick. Då jag kom fram till att allt för månag i min bekantskapskrets kunde hitta mig på det nicket bytte jag.
Jag o sambon har snart försökt i ett år. I Februari 2011 slutade jag med p-piller. Mensen kom igång på direkten men har varit en del oregelbunden med en månad där den helt hoppade över o kom ca 4 dagar innan nästa mens var beräknad.
Jag började äta bidrottningsgele i oktober o försökte två gånger med det utan resultat. Tröttnade på att stoppa i mig vitaminer, folsyra och bidrottnigsgel så nu har jag kört en månad utan nånting. VI är alltså inne på 10 månaden när vi försöker. Men det är bara 8 riktiga försöket då vi vet om att vi totalmissat 2 omgångar. Sen är det ju den 3 omgången där när mensen fick vrålfnatt o hoppade över en hel månad. Men vi försökte ändå så det borde räknas som ett försök.
Jag har räknat ut att min cykel är ca 32-33 dagar. Det är iaf oftast den tiden. Ibland blir det längre o ibland kortare. Oregelbundet är inte skoj.
Tänkte skriva in mig i listan här ovan sen också ska bara räkna ut bmi datum. Har varit lite off i skaffabarnandet så har inte riktigt koll denna månaden.